צילום - freepik

מה הטיפול המומלץ לנשירת שיער?

פיאות הן כבר מזמן לא הדרך הטובה ביותר לטפל בבעיית נשירת שיער והתקרחות. היום אנחנו מכירים לא רק את הסיבות לכך אלא גם מצליחים להתאים להן שיטות טיפול משביעות רצון ואסתטיות בהרבה. אפשר לטפל בתרופות ואפשר לטפל בניתוחי השתלת שיער. אפשר לקבל טיפול נפשי נגד הסטרס שגורם לכך ועוד, ובכל מקרה נשים וגברים יוכלו לקבל את הפתרון המתאים ביותר לבעיה שלהם מבלי שזה יפגע עוד בביטחון העצמי שלה ובמראה.

למה יש נשירת שיער?

נשירת שיער היא הדרך הטבעית של מחזור השערה כך שהיא מתחלפת בכל כמה שנים. נוסף לכך יש בעיית נשירה בגלל משיכת שיער חזקה בהברשה, יש נשירה בגלל מצבי משבר ולחץ נפשי מאוד גדולים שמוכרים היום כגורמי נשירה. נשירה כזאת זמנית כל עוד המצב לא משתנה ולא מטפלים בכך אבל מכיוון שאין בעיה של התמעטות זקיקי השיער וגם לא ניוון של כלי הדם שמזינים אותם המצב הזה הפיך. כל מה שצריך לעשות הוא לטפל בכך וזה חוזר לעצמו.

כיצד מטפלים בנשירת שיער?

מצבים שבהם הנשירה נגרמת כתוצאה מבעיה רפואית כמו מחלות בלוטת התריס או תרופות שלוקחים, יש להיוועץ ברופא והמצבים האלה הפיכים בדרך כלל. מצבים אחרים שדורשים הזנה טובה יותר של כלי הדם לזקיקי השיער מטופלים היום בתרופות כמו פרופסיה ומינוקסידיל אבל הן לא מתאימות לכולם ויש להן תופעות לוואי שונות. בעיית נשירה והתקרחות בגלל תזונה לקויה נפתרת בעזרת תיקונה ויש בעיות שאינן נפתרות ואינן הפיכות ללא השתלת שיער. זוהי השיטה המומלצת ביותר לטיפול בהתקרחות אצל גברים ונשים.

למה דווקא השתלת שיער?

השתלת שיער היא הדרך הטובה ביותר להחזיר את המראה המלא גם לנשים וגם לגברים שסובלים מנשירת שיער בלתי הפיכה שגרמה להתקרחות. השיטות השונות להשתלת שיער שונות ומתאימות כל אחד לרמת ההתקרחות שלו ולכן מומלץ לבדוק מי מהן הכי טובה לכם. גם רמת המחירים משתנה וכשמשלבים זאת גם בנסיעה למרפאה מתמחה בחו"ל, כמו בטורקיה, מקבלים הזדמנות לחופשה. קרא עוד על כך ותמצא בקלות רופאים מומחים רבים שלהם ניסיון רב ולקוחות רבים ומרוצים.

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
נשמח ליצור איתך קשר
מלאי את הטופס ונחזור אלייך בהקדם