קרדיט תמונה: freepik

טבע ועיר

עיר שהיא כפר סבא

כשחושבים על לגור בכפר סבא, שלא סתם ניתן לה הכינוי "העיר הירוקה",  אין יותר קורץ מלגדל חיית מחמד. כפר סבא, בית עבור יותר מאה אלף תושבים, ממוקמת לצד פרדסים ושדות ומשלבת בתוכה טבע, עיר, תעשיה ובילויים.

השילוב של טבע ועיר מושלם עבור בעלי חיים ובעיר כלבים מאחר והוא מאפשר להם מצד אחד ליהנות מפארקים וירוק בעיניים ומצד שני לפגוש כלבים נוספים ולהשתובב יחדיו. לא משנה איזו חיה אתה מגדל, תוכל למצוא חנות בע"ח בכפר סבא אשר מחזיקה את כל מה שאתה וחיית המחמד שלך צריכים. כלבים, ציפורים, זוחלים, חתולים, דגים או מכרסמים – כולם יוכלו למצוא את מיטב המזונות והציוד במחירים אטרקטיביים ועם אפשרויות משלוח נוחות.

 

פידוג ויטליטי

שאלה: הכלב שלי דופק ספרינטים בבית, נובח בלי הפסקה משתולל ונושך חפצים. מדוע זה?

תשובה: לפי מה שנשמע כנראה שיש לך כלב פעיל.

שאלה: איך מטפלים בבעיה הזו?

תשובה: אל דאגה, זו לא בעיה. כלב פעיל הוא כלב נמרץ ושמח שבסך הכל זקוק להוצאת אנרגיה גדולה יותר מאחרים.

שאלה: יש משהו שצריך לעשות?

תשובה: הדבר היחיד שצריך לדאוג לו הוא להחזיר לו את הכוחות. כלב שמוציא המון אנרגיות צריך גם מזון מותאם שיחזיר לו את האנרגיות שאיבד ויביא אותו לאיזון. פידוג ויטליטי, מוצר מזון איטלקי אשר פותח על ידי וטרינרים מומחים נותן מענה לכלבים נמרצים ופעילים.

כיצד? תכולת האנרגיה במזון זה גבוהה בהשוואה למזון סטנדרטי מכיוון שמכילה יותר שומן וחלבון. העיבוד המנצח של עמילנים, רמות סיבים מאוזנות ותוספת של סידן זרחן וויטמין D3 מבטיחים עיכול טוב יותר, ספיגת חומרים מזינים ובריאות של המעיים ושמירה על בריאות העצמות והשיניים.

 

היתרונות של Fidog Vitality הן:

·        אנרגיה מוגברת לכלבים פעילים

·        עיכול אופטימלי הודות לתוספת עיסת סלק

·        שיניים ועצמות חזקות תודות לקלציום זרחן וויטמין די 3

 

אז בפעם הבאה שהכלב שלך רץ ללא הפסקה, רוץ איתו לחנות בע"ח הקרובה ותפנק אותו במזון שהכי מתאים לו. התעייפתם? לאנימל שופ יש שירות בפריסה ארצית  ומשלוחים עד הבית.

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
נשמח ליצור איתך קשר
מלאי את הטופס ונחזור אלייך בהקדם