קרדיט תמונה: freepik

מהו איפור לבנוני וכיצד יוצרים זאת

איפור יכול לשדרג לחלוטין את המראה. קיימים כיום לא מעט מוצרי איפור ולא מעט סגנונות ושיטות איפור, אשר מאפשרות להתאפר בהתאם לטעם האישי, בהתאם ללוק, בהתאם לאירוע או למקום שאליו הולכים ועוד. כיום ניתן למצוא גם לא מעט קורסים בתחום האיפור, הרלוונטיים הן למעוניינים לעסוק בתחום באופן מקצועי והן למי שמעוניין ללמוד כיצד להתאפר בסגנונות שונים בצורה נכונה וטובה. בחירת קורס איפור הוא ללא ספק בחירה נכונה. 

אחד מסגנונות האיפור הפופולריים ביותר כיום הוא איפור לבנוני. מדובר על איפור שהמקור שלו הוא בארצות ערב והוא מעניק מראה מאוד מיוחד ועמוק לכל אישה שבוחרת בו.

 

איפור לבנוני- במה מדובר?

עוד לפני שנים רבות, כאשר לנשים בעולם המערבי לא היה יותר מדי מידע על איפור או על מוצרי איפור שונים, הנשים הלבנוניות היו ממציאות כל מיני פטנטים שמטרתם הייתה לאפשר להן  להראות טוב יותר ולהדגיש את תווי הפנים שלהן. גחלים שימשו צללית לעיניים  והן היו מפיקות מפרי עץ הפטל חומר ורדרד לצורך שימוש על הלחיים כסומק. ישנם עוד לא מעט סיפורים על שיטות האיפור דאז, חלק מהנשים היו צובטות את הלחיים עד להסמקתן ועוד. כל הפעולות הללו וכל הסיפורים הללו יצרו כיום קו איפור מוביל מאוד בעולם האופנה, הרי הוא האיפור הלבנוני. האיפור המדובר בא לידי ביטוי בהדגשה מסיבית של העיניים, משיכה של צלליות כהות בצורה חתולית וארוכה ועוד. לא מעט נשים בוחרות בסגנון האיפור המדובר לאירועים מיוחדים.

 

כיצד יוצרים מראה איפור לבנוני עם מוצרי האיפור העכשוויים?

כל אישה יכולה ליצור גם כיום איפור בסגנון לבנוני באמצעות מוצרי איפור קיימים. יש להקפיד על כמה דברים חשובים בסגנון איפור זה:

ראשית, יש להקפיד על סימטריה ורמת גימור טובה ועל כן, מומלץ להדביק דבק מסוג סלוטייפ ולוודא כי הוא לא דביק מדי בזווית הרצויה באופן שווה משני הצדדים של העין, כאשר מסירים את הדבר בסיום האיפור יתקבל קו אחיד וישר.

שנית, יש להניח מייקאפ לבן או קונסילר לבן על עצם הגבה ובזווית הפנימית של העין. על הבסיס הלבן יש להניח צללית בהירה וזאת כדי להבטיח נקודות אור איכותיות.

מומלץ מאוד לשרטט קו איילינר אשר מתחיל בזווית הפנימית של העין ואף להוסיף אייליינר בחלק התחתון של העין לצורך הדגשה. חשוב לזכור כי האיילנר התחתון  והעליון לא חייבים להיות מחוברים אלא יכולים להיות מקבילים.

להשלמת המראה כדאי מאוד להדביק ריסים מלאכותיים צפופים.

חשוב מאוד שכל אישה תבחר במייקאפ שמתאים לגוון הפנים שלה ותדאג להוסיף לו גם מייק אפ בגוון בהיר יותר וזאת כדי ליצור אזורים מורמים וגבוהים יותר בפנים.

להדגשה נוספת, ניתן להניח צללית בהירה יותר מגוון העור או צללית מבריקה באזור של הרקות.

כמובן שחשוב מאוד להשתמש בעיפרון שפתיים כדי לתחום את השפתיים וכן בגלוס התואם לשפתיים.

איפור לבנוני  מהווה סגנון איפור מיוחד ביותר שיכול להעניק לכל אישה מראה אטרקטיבי ומרשים  ועל כן, חשוב ללמוד את כל יסודות האיפור המדובר על  מנת ליישם אותו בצורה נכונה ולבחור במוצרי האיפור הנכונים לשיטת האיפור המדוברת.

 

 

שתפו פוסט זה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

נשמח ליצור איתך קשר

מלאי את הטופס ונחזור אלייך בהקדם