קרדיט תמונה: freepik

איפור מוגזם- האמנם?

כל אישה יודעת שאיפור מהווה דבר חשוב ביותר שיכול להוסיף למראה הפנים. איפור נכון ידגיש את מה שיפה בפנים, יטשטש את מה שפחות יפה ויעניק לכל אישה מראה טוב יותר. יחד עם זאת, לא מעט נשים מוצאות את עצמן חוששות מאיפור מוגזם מדי אשר במקום להעניק מראה טוב לפנים שלהן, יראה אותן מבוגרות יותר או שונות באופן משמעותי מאיך שהן נראות ללא איפור. כאשר מדובר על איפור מוגזם, לא פעם מדובר על איפור לא נכון לאישה, כלומר: שימוש בעודף מוצרי איפור או במוצרי איפור לא מתאימים מבחינת הגוון שלהם לאישה, דבר שעלול ליצור מראה צעקני מדי או לא מחמיא.

חשוב להבין כי ישנם נשים שאוהבות את האיפור המוגזם לאירועים שונים. ישנם נשים שמתאפרות בצורה עדינה ביום יום שלהן, אך ישנם אירועים שונים שעבורם אותן נשים מעוניינות להתאפר בצורה גרנדיוזית ונועזת יותר. ייתכן מאוד ובעיני אחרים האיפור שלהן באותו אירוע יראה מוגזם, אך בעיניהן האיפור יהיה מושלם. מה שחשוב לזכור הוא שגם כאשר עולה הצורך או הרצון להתאפר בצורה מוגזמת, חשוב לעשות זאת בצורה נכונה.

האם אפשר להתאפר בצורה נועזת ועדיין לא להראות מגוחך?

כאמור, ישנם לא מעט אירועים או סיטואציות שבהן נשים מעוניינות להתאפר בצורה מוגזמת. כל אישה מגדירה איפור מוגזם בצורה אחרת. איפור מוגזם לאישה שמתאפרת לרוב בצורה מאוד עדינה, יכול להיות איפור יומיומי של אישה אחרת שרגילה להתאפר בצורה נועזת ביומיום שלה. לכן, כאשר מדובר על איפור מוגזם, כל אישה תגדיר כיצד היא הייתה רוצה שהוא יראה. ניתן להתאפר בצורה מוגזמת ובד בבד לא לעורר תגובות שליליות מהסביבה, על ידי למידה כיצד משתמשים במוצרי איפור נועזים יותר בצורה נכונה, בהתאם לכל אישה. יחד עם זאת, חשוב מאוד להבין כי ישנו איפור שנראה באמת מוגזם על כל אישה ואם אישה בכל זאת רוצה להתאפר מוגזם ולא לקבל על כך תגובות שליליות מהסביבה או מבטים לא נעימים, כדאי שתעשה זאת במסגרת אירועים מאוד ספציפיים.

 

מתי אפשר להתאפר בצורה מוגזמת?

אם לפעמים בא לכם להתאפר בצורה מוגזמת ונועזת, אך את חוששת שתקבלי על כך תגובות לא טובות מהסביבה, כדאי מאוד שתבחרי את הזמנים הנכונים והאירועים הנכונים לאיפור מעין זה, כך לדוגמא: בפורים את בהחלט יכולה להתאפר בצורה נועזת בהתאם לתחפושות שונות שתבחרי, כאשר הדבר יתקבל לחלוטין בקרב הסביבה שכן, מדובר על חג שבו כולם מוחצנים יותר. מעבר לכך, גם למסיבות מיוחדות כגון: מסיבת הלוואין או מסיבת פול מון, אשר מהוות מסיבות שבהחלט ניתן לבלוט בהן בדרכים מיוחדות, את בהחלט יכולה להתאפר בצורה נועזת יותר. אם למסיבת השנה החדשה שידועה כמסיבה נוצצת וגלאמית, את בהחלט יכולה להפציץ באיפור מוגזם וכמה שיותר. גם אם אינך רגילה לאיפור מעין זה, הרי שהוא יתקבל בהבנה במסיבות מעין אלה.

ניתן לומר שבהחלט ניתן להתאפר בצורה נועזת ומוגזמת, אך חשוב לדעת כיצד לעשות את זה נכון ובאיזה אירוע. טיפים לאיפור מוגזם כוללים: התאמה של מוצרי איפור נכונים לצבע העור שלך, בחירה בצבעים נועזים יותר של שפתון, צלליות או עפרונות עיניים שאינך רגילה אליהם, שימוש רק במוצרי איפור איכותיים ועוד.

 

 

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
נשמח ליצור איתך קשר
מלאי את הטופס ונחזור אלייך בהקדם