קרדיט תמונה: freepik

קר בחוץ בואו לספא

החורף מגיע ואתם מסתכלים בחלון, חשוך, מבאס, קר, למה לצאת בכלל מהבית? החורף הוא הזמן בו כולנו רק רוצים להיכנס לשנת חורף עמוקה וארוכה ושיעירו אותנו בקיץ. אז שנת חורף לא נוכל להציע לכם אבל ספא זה מספיק קרוב.

 

כל הסיבות לצאת ליום ספא בחורף

החורף מזמן אליו את הרצון לשקט והתכרבלות במיטה. כל מה שאנחנו רוצים בחורף זה להתפנק ואין יותר מפנק בחופשת ספא. חופשת ספא היא מאוד נפוצה בחודשי הקיץ וזאת כיוון שרק בחודשים אלה ישנה אפשרות לקחת חופשה מהעבודה ולא בהכרח כי זה הזמן המתאים ביותר. אז לפני שתרוצו להזמין כמה חודשים קדימה את חופשת הספא הקייצית שלכם קבלו כמה סיבות למה החורף הוא דווקא הזמן הכי טוב לספא.

 

חיזוק המערכת החיסונית

גוף בריא ונפש בריאה הולכים ביחד. יום ספא עוזר לנו לטפל בשניהם. בחורף המערכת החיסונית שלנו צריכה להתמודד עם חיידקים ווירוסים רבים ועם שעות השמש ההולכות ופוחתות שמעיקות על מצב הרוח. יציאה ליום ספא דווקא בימי החורף היא מתנה לנהדרת לגוף ולנפש שלנו.

 

חום

כל מה שאנחנו רוצים בחורף זה חום, שתיה חמה וחיבוק חם. כל אלה נוכל למצוא בספא. בספא הטיפולים נעשים בעזרת חום ומים. החום העוטף אותנו מכל פינה, המגע החזק של העיסוי שמחמם ומשחרר את השרירים המכווצים מהקור בחוץ והשתיה החמה בהמתנה או בארוחת הבוקר הם כל מה שצריך כדי להתפנק ביום קר. שהסערה תישתולל בחוץ למי אכפת אתם באי של שלווה וחמימות בפנים.

 

שקט

עונת החורף אינה עונת התיירות. אנשים רבים מהארץ ומחוץ לה בוחרים להישאר בבית לעסוק בעניינים. דווקא כשהתיירות בתרדמת החורף זה הזמן לצאת לספא. בבתי הספא תוכלו למצוא את כל מה שאתם צריכים בלי לצאת מהמתחם אל הגשם והקור. הנופשים המעטים נותנים תחושה שהמקום כולו שלך, העובדים לא לחוצים ועייפים וכולם פשוט נהנים מהשקט.

 

מחירים

עונת החורף אינה עונת התיירות ולכן אין ביקוש רב לרוב האטרקציות בנייהן בתי הספא. בתי ספא רבים מורידים מחירים בצורה משמעותית בתקופה הזאת ומציעים חבילות אטרקטיביות המתאימות בדיוק למה שאנחנו צריכים ביום חורף קר.

 

מהם שירותי הספא הכי מתאימים לחורף?

כל שירותי הספא מתאימים לחורף אך יש את המומלצים במיוחד

חמאם – החמאם הוא בית מרחץ טורקי עשוי אבן. החמאם מחומם היטב ל 40 מעלות והלחות בו גבוהה מאוד בחמאם ניתן לקבל טיפול קרצוף מסורתי או לשבת ולהנות מהחום והמים כאשר אינו בשימוש על ידי המטפלים.

עיסוי אבנים חמות – החורף והקור מביאים עימם החמרה בכאבי פרקים ושרירים ולכן עיסוי אבנים חמות הוא תוספת מושלמת ליום ספא. אבני הבזלת יחממו את גופכם יחד עם לחיצות עיסוי שירגיעו כל מכאוב וישחררו כל שריר.

 

רוצים להתפנק בחופשה חמימה? להזמנת ספא לחצו כאן

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
נשמח ליצור איתך קשר
מלאי את הטופס ונחזור אלייך בהקדם