קוסמטקאית

דרמלוסופי – מוצרים איכותיים לקוסמטיקה מבצעית

 

קוסמטיקאיות המבקשות לספק שירות ברמה גבוהה ללקוחות שלהן, באופן טבעי צריכות לא רק ללמוד ולקבל הכשרה בתחומי קוסמטיקה שונים, להתנסות ולהתאמן, אלא גם להשתמש באמצעים ברמה גבוהה, קרי מכשור ותכשירים.לכן, קוסמטיקאיות לא יכולות להסתפק בכל תכשיר שחברות הקוסמטיקה השונות מציעות להן, אלא הן צריכות לבחור את המוצרים הטובים ביותר מבחינתן עבור הלקוחות שלהן. מוצרים שיוצרו והופקו מחומרים ברמה גבוהה, רצוי חומרים טבעיים, אחרי תהליך מחקר ופיתוח קפדניים, וכן נוסו בצורות שונות בטרם יצאו לשוק. תכשירים אלו צריכים לקבל ציונים גבוהים בכל מבחני האיכות ולהיות מספיק טובים ומתאימים עבור קהל הלקוחות שמגיע אל הקוסמטיקאיות השונות לצורך טיפול כזה או אחר.דוגמא לכך הם מוצרים של חברת דרמלוסופי (Dermalosophy), מהחברות המובילות היום בתחום הקוסמטיקה המקצועית. החברה מפתחת נוסחאות ייחודיות, ובעזרת תהליכי פיתוח ומחקר, היא מצליחה לייצר מוצרים איכותיים מאוד. מוצרים אלו יכולים להתאים למגוון רחב של מטופלות ומטופלים המעוניינים לקבל טיפול קוסמטיקה, ויכולים להשתמש בתכשירים אלו, הן באופן עצמאי בבית והן אצל הקוסמטיקאית שלהן. חברת דרמלוסופי מציעה, כאמור, מגוון רחב של מוצרים שיכולים להתאים לסוג עור שונים, על פי הצבע, הסוג, הפיגמנטים ועל פי מאפיינים אחרים. החומרים חודרים עמוק אל תוך העור ומבריאים אותו. בכך הם יכולים להעניק לו מראה הרבה יותר נעים, הרבה יותר רך, אחיד, וכמובן לשמור על בריאותו ורעננותו לאורך זמן רב. חשוב לציין, מדובר בתכשירים עמידים וחזקים שיכולים לעמוד בתנאי מזג אוויר שונים ואינם מושפעים מהם.

אילו תכשירים חברת דרמלוסופי מציעה? 

בין התכשירים שהחברה מציעה, אפשר למצוא כאלה המבהירים פיגמנטים, מבהירים כתמים, מאפשרים להיכנס עמוק על תוך העור ולפרק את החומרים שיוצרים את הכתמים המופיעים עליו. כך למשל פועל תכשיר b-white cream הנודע של חברת דרמלוסופי. כמו כן, החברה מציעה ערכות מיוחדות להתמודדות עם פצעי אקנה, ערכות מיוחדות לטיפול בפיגמנטציה בבית, ערכות אנטי אייג'ינג המאפשרות לשפר את איכות העור, לשמור על בריאותו ורעננותו לאורך זמן. ערכה זו, למשל, מותאמת עבור אנשים מבוגרים שעור הפנים השתנה עם הזמן והם רוצים לחזור אל המראה שהיה להם פעם. הערכה כוללת שישה תכשירים שונים המאפשרים לשפר את מראה העור.

איך דרמלוסופי מייצרת מוצרים ברמה גבוהה?

חברת דרמלוסופי מתמחה בייצור מוצרים ברמה גבוהה, בזכות העובדה שהיא מחזיקה מחלקת פיתוח ומחקר, המאפשרת לה לייצר נוסחאות ייחודיות ולפתח מוצרים עם החומרים האיכותיים והחזקים ביותר שקיימים בשוק. החברה מתמחה בייצור מוצרים מתקדמים, המאפשרים ללקוחות שלה באופן ישיר או דרך קוסמטיקאיות המציעות תכשירים לו לטיפול, לעבוד בצורה טובה יתר על העור ולשפר אותו. התכשירים כוללים ויטמינים, נוגדי חמצון, מינראלים וחומרים אחרים שהם הכרחיים לטיפול בעור באופן סדיר ולהתמודדות עם בעיות שונות שנוצרות בו במהלך הזמן. 
קוסמטקאית
שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
נשמח ליצור איתך קשר
מלאי את הטופס ונחזור אלייך בהקדם