השתלת שיניים כמה זה עולה? והאם זה משתלם?

השתלת שיניים כמה זה עולה? והאם זה משתלם?

למרבה הצער לא כולנו יש שיניים בריאות. בריאות השיניים שלנו היא דבר חשוב מאוד. כאשר השיניים שלנו לא בריאות וצריך לעקור אותן הסבל שלנו הוא רב ואנחנו יכולים גם להיראות פחות מושך. אם אנחנו רוצים לשפר את מראה הפנים שלנו וגם לשפר את היכולת שלנו לאכול מאכלים שונים בעלי מרקם קשה כדאי לנו לעבור השתלת שיניים. השתלת שיניים כמה זה עולה? השתלת שיניים יכולה לעלות בין כמה מאות לכמה אלפי שקלים והיא משתלמת מאוד כי היא מחזירה לנו את הבריאות ואת המראה היפה לחיים.

השתלת שיניים כמה זה עולה? האם כל אחד יכול לעבור השתלה של שיניים?

השתלת שיניים כמה זה עולה? השתלת שיניים לא חייבת להיות סיפור שעולה עשרות אלפי שקלים. למעשה, לא כל אחד יכול לעבור טיפול של השתלת שיניים. בשביל לעבור טיפולי השתלת שיניים אנחנו חייבים שהחניכיים שלנו יהיו בעובי מסוים. חניכיים דקות מדי הן חניכיים שלא ניתן להשתיל עליהן שיניים ולכן סוג טיפול זה לא רלוונטי למי שקו החניכיים שלו נסוג או למי שיש לו בעיות שונות באיבר זה בפה.

השתלת שיניים כמה זה עולה? והאם זה זול יותר מטיפולים אחרים?

אם אתם רוצים לדעת השתלת שיניים כמה זה עולה? תתפלאו לשמוע שהשתלת שיניים היא טיפול זול יותר בהשוואה לטיפולים אחרים כמו למשל בניית שיניים תותבות לפה שלנו. שיניים תותבות הן הרבה יותר יקרות כי קודם כל צריך מהן 2 סטים – אחד שלובשים בפה ואחד רזרבי למקרה שהשיניים שעלינו נשברות.

השתלת שיניים כמה זה עולה? למה זה טוב יותר משיניים תותבות?

השתלת שיניים כמה זה עולה? השתלת שיניים היא טיפול שיניים הרבה יותר טוב מאשר שיניים תותבות. שיניים תותבות יכולות להיות פחות אסתטיות למראה מאשר שיניים מושתלות. שיניים תותבות יש גם להסיר כאשר הולכים לישון בלילה – מה שאומר שהרבה שעות בלילה אנחנו צריכים להיות בלי שיניים בפה, דבר שיכול להיות מביך מאוד. חיסרון נוסף של שיניים תותבות הוא ששיניים אלו שבירות יחסית – הן יכולות להישבר כאשר אנחנו אוכלים אוכל בעל מרקם קשה יותר או כאשר אנחנו מסירים אותן הן יכולות ליפול ולהישבר.

בסופו של דבר, חשוב מאוד שנשקיע בבריאות השיניים שלנו. אם השיניים הטבעיות שלנו לא בריאות ואנחנו רוצים לשפר את הבריאות שלהן חשוב מאוד שנעשה זאת. שיפור בריאות הפה שלנו על ידי טיפולי השתלת שיניים יכולים לסייע לנו להרגיש טוב יותר ולהיראות הרבה יותר טוב. חשוב לשים לב שאנחנו בוחרים לעבור את טיפולי ההשתלה אצל רופא שיניים מומחה שתחום המומחיות שלו הוא השתלת שיניים ושיקום הפה. כך נזכה לקבל את הטיפול הרפואי הטוב ביותר לפה ולשיניים שלנו ונהנה מאיכות חיים טובה יותר.

למידע נוסף כנסו לאתר: https://perfectimplant.co.il

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
נשמח ליצור איתך קשר
מלאי את הטופס ונחזור אלייך בהקדם