האם רפואת תדרים עובדת?

רפואת תדרים היא סוג של רפואה אלטרנטיבית המתיימרת לרפא מחלות באמצעות שימוש בתדרים. רפואת תדרים נמצאת בשימוש במשך שנים רבות על ידי תרבויות ומסורות רבות. זה לא מושג חדש בעולם הרפואה האלטרנטיבית, אבל הוא הופך לפופולרי יותר עכשיו כי אפשר למצוא אותו באינטרנט ואין תופעות לוואי. יש אנשים שחושבים שרפואת תדרים בטוחה לחלוטין לשימוש, אבל אחרים אומרים שיש להשתמש בה רק בנסיבות מסוימות. לדוגמה, יש אנשים המאמינים כי יש להשתמש ברפואת תדר רק לאחר שהטיפולים הקונבנציונליים נכשלו או כאשר הטיפולים הקונבנציונליים אינם זמינים כלל. רפואת תדרים היא סוג של רפואה משלימה ואלטרנטיבית (CAM) המתמקדת בשימוש בתדרים בריפוי.

האם רפואת תדרים עובדת?

  •  רפואת תדרים הייתה בשימוש במשך מאות שנים. זה הוכח כיעיל בטיפול במחלות רבות, כולל כאבי ראש, מיגרנות, נדודי שינה ודיכאון.
  • המדע שמאחורי טיפול בתדרים עדיין לא מובן היטב אבל הוא פועל על ידי גירוי יכולות הריפוי הטבעיות של הגוף.

רפואת תדרים היא סוג של תרופה המשתמשת בתדירות לטיפול במחלות. הוא משמש לעתים קרובות לטיפול בנדודי שינה, חרדה ודיכאון. אבן היסוד של טיפול ברפואת תדרים היא השימוש בקול כדי לעזור לאנשים לישון. הצליל צריך להיות כל זמן שנדרש לאדם להירדם. דוגמה אחת לשימוש בסאונד בדרך זו היא השמעת רעש לבן לפני השינה או שימוש במכונת סאונד בזמן השינה.

מהי הדרך היעילה ביותר להתמודד עם כאב?

רפואת תדרים היא סוג של רפואה אלטרנטיבית המשתמשת בעקרון של "מרפא כמו" לטיפול בכאב. זה עובד על ידי טיפול בכאב בתדר של אור וקול, שהם שני התדרים שמסוגלים לחדור לעומק הגוף. ברפואת תדרים, טיפול באור בעוצמה גבוהה וטיפול בקול משמשים כשיטות לניהול כאב. רפואת תדרים היא סוג של רפואה אלטרנטיבית העוסקת בקשר בין התדירות שבה אנשים נחשפים לגירויים מסוימים לבין בריאותם. זה ידוע גם ככרונוביולוגיה, כרונותרפיה, כרונותרפיה או רפואה מבוססת זמן. זהו תחום מחקר מתפתח שמצא את דרכו לפרקטיקות רפואיות רבות. ישנם גם מספר מחקרים שהראו כיצד ניתן להשתמש ברפואת תדרים כדי לשפר את בריאותם של אנשים.

רפואת תדרים היא סוג של רפואה שמבוססת על הרעיון שהגוף מגיב לאנרגיה אלקטרומגנטית בצורה של אור וקול. זה הוצג לראשונה בשנת 1898 על ידי וילהלם רייך, שהאמין שהמחלה נגרמת מאובדן חיוניות. הוא יצר מכונה בשם Orgone Accumulator שלטענתו יכולה לרפא מחלות ולהגביר את הבריאות. ניתן להשתמש ברפואת תדרים לטיפול או מניעה של מחלות ומחלות כמו סרטן, דיכאון, חרדה, כאבים כרוניים, HIV/איידס, נדודי שינה, מחלות לב ועוד. רפואת תדרים היא תחום חדש ומתהווה ברפואה המשתמש בעקרונות התדר לטיפול. זה מבוסס על הרעיון שיש תדרים ספציפיים שיכולים לעזור בטיפול בהפרעה מסוימת או בריפוי פציעה. רפואת תדרים היא תחום חדש יחסית ברפואה ועדיין לא התפתח במלואו. עם זאת, הוא צובר פופולריות ככל שיותר אנשים לומדים על היתרונות שלו. רפואת תדרים מסייעת בטיפול בהפרעות שונות כגון דיכאון, חרדה, הפרעת דחק פוסט טראומטית והתמכרות על ידי שימוש בגלי קול כמו תדרים לאיזון מערכת האנרגיה של הגוף. היתרונות של רפואת תדרים כוללים קוגניציה משופרת, שיפור באיכות השינה, הפחתת רמות הלחץ, הגברת החיוניות והרווחה הכללית.

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
נשמח ליצור איתך קשר
מלאי את הטופס ונחזור אלייך בהקדם